התדמית שלך
שקיות ואריזות דימול
שקית – צמיחת ושגשוג העסק
השקית ה’תמימה’, היוצאת מבית העסק, משמשת כשגרירה לקידום העסק שלך. השקית היא פרסומת מהלכת וחלון הראווה של העסק שלך. ככל שהשקית תהיה יפה יותר ומושקעת יותר – היא תעשה לעסק שלך שירות פרסום חזק יותר מכל מוצר אחר. שקית היא פרסומת עקיפה – פסיכולוגית היא משפיעה הכי חזק. היא אינה פונה ישירות ללקוח, כמו פרסומת חוצות, פרסומת בתקשורת או בעיתונות. ככל שהשקיות תראינה יותר ברחוב – מעגל הלקוחות שלך יתרחב. שקית יפה ומושכת, מעוררת סקרנות לבקר אצלך בעסק. גם חברות גדולות, שאין להן מה לשים בשקית – כמו תנובה, עלית ופלאפון – בוחרות לחלק חינם את השקיות בתערוכות ובהזדמנויות שונות. כי הפרסומת על גבי השקית היא האמצעי הזול ביותר, היעיל ביותר והחזק ביותר להפצת המוצר. השקית מחדירה את המוצר לשוק ומניבה תוצאות אמיתיות בשטח וגידול במכירות!
מה עושה השקית ללקוח?
לקוח שקנה אצלך, בעל עסק, פעם אחת – תרצה לראות אותו לקוח קבוע בבית העסק שלך! כשאתה אורז ללקוח את המוצר בשקית מכובדת, יפה וחזקה – זו התייחסות רגשית: הלקוח יפתח אמפתיה לבית העסק שלך, וייצא עם הרגשה טובה. נתת לו סוג של מתנה – שקית או אריזה – שתשמש אותו רבות בעתיד. השקית היא הדובדבן שבקצפת, ואתה עתיד לפגוש את הלקוח הזה שוב ושוב מבקר בבית העסק שלך.
תיקים ממותגים לעסקים
את הסוד הטמון בתיקים ממותגים לצורך קידום מכירות, גילו כבר מזמן חברות גדולות כמו קדס, אופטיקנה, גולף – ועוד. בדימול מייצרים כל תיק, מכל חומר, מכל צורה וגודל, לפי דרישת הלקוח. התיקים הללו הם הפרסומת החזקה ביותר לעסק שלך, המשדרגת את התדמית של העסק ברמות שלא חלמת עליהן. כאשר הרחוב יהיה מוצף בתיקים הנושאים את שם העסק שלך, המותג שלך יחדור ויחלחל עמוק לתוך התודעה של העוברים ושבים ברחוב – וזאת פרסומת החוצות הטובה ביותר. את התיקים הללו נותנים כשי ללקוח בקנייה מעל סכום מסוים, ויש גם אפשרות למכור אותם. התיקים הממותגים לעסק שלך יהפכו ללהיט, ואתה, בעל העסק, תרוויח פעמיים: אתה גם מוכר את התיק – והתיק עושה לך פרסום שאין חזק ממנו.